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Revelation 118. Ch 22 (5). Heaven, The word which the Holy Spirit and bride installs(Rev.22:20~21)
09/21/2019 03:59
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Proof of Revelation evidence 118. Chapter 22 (5). Heaven, The word which the Holy Spirit and bride installs(Rev.22:20~21)

계시록 변론 증거 118. 22(5). 천국과 성령과 신부가 하신 말씀(22:20~21)

 

# Tree of life, The word which the Holy Spirit and bride installs #

# 생명나무, 성령과 신부가 하신 말씀 #

 

# What the Holy Spirit and the Bride say #

# 성령과 신부가 말할 일 #

 

Until this day, the work of the Prophets, the Apostles, and the Saints was not complete conveyed in the Bible, but partly communicated.

The prophets are the prophets in the end of Israel who say that the fleshly Israel will perish and be restored, and record at the same time, receive all the words in the apocalypse.

The prophets were not meant to be prophetic time, but they witnessed the First Coming at the same time aiming for the second coming of Christ, the Son of God.

Therefore, when Apostle testified that prediction of the prophets about Christ's first coming is realized, it intended to be the Messiah coming according to Bible and the recorded word was not all testified in the prophet book, but testified the pregnancy of the holy spirit and public work of Jesus Christ and the resurrection, dying cross,

It was not the self-realization that made it bear witness, but the resurrected Lord appeared and opened the heart to the Bible got to be realized to gets to testify this(Luke.24:44~48).

이날까지에 선지와 사도와 성도들의 역사는 성경의 말씀을 완전히 전한 것이 아니고 부분적으로 전했습니다. 선지들은 이스라엘 말기에 육적 이스라엘이 망할 것과 복구 될 것을 말하는 동시에 모든 말씀을 묵시로 받아서 기록한 것이 선지서입니다.

선지서는 선지 시대를 목적한 것이 아니고 하나님의 아들 그리스도의 재림을 목적하는 동시에 초림을 증거 했습니다.

그러므로 사도들이 그리스도의 초림에 대한 선지들의 예언이 이루어진 것을 증거 할 때에 그리스도는 성경대로 온 메시야라는 것을 목적하되 선지서에 기록한 말씀을 다 증거 한 것이 아니고 성신의 잉태와 그리스도의 역사와 십자가에 죽으신 것과 부활을 증거 했습니다.

이것을 증거 하게 된 것은 스스로 깨닫게 된 것이 아니고 부활하신 주님께서 나타나 마음을 열어 주므로 성경을 깨닫게 되었습니다(24:44~48).

But the Holy Spirit and the bride say that when the Lord of the Second Coming comes to life and greet to those who will come to the Lord, it is to testify the truth of the redemption of the body not to be intended the soul's salvation.

Therefore, the four Gospels lifting to the prophecy of the prophet and witnessed Jesus' act, and the book of Revelation was organized by the words to be witnessed when the Lord of the Second Coming came.

Until this day, the book of Revelation is not the time to testify, there was no person to know this secret but when the Holy Spirit and the bride speak, they testify of the words written in the book of Revelation, and testify that they can hear and keep it.

The Apostle John is the one who has seen and recorded at the island of Patmos, but who has the qualification for bride at the time of the coming of the Second Coming, to receive and keep the words of the book of Revelation, so that the spirit and the flesh are saved in the day of disaster.

그러나 성령과 신부가 말하게 되는 것은 재림의 주가 오실 때에 살아서 주님을 맞이할 자들에게 증거 하는 것이니 영혼 구원을 목적하지 않고 몸의 구속의 진리를 증거 하는 것입니다.

그러므로 4복음서는 선지의 예언을 들어서 예수 행적을 증거 한 것이요, 요한 계시록은 재림의 주가 오실 때에 증거 할 말씀을 조직화시켜서 보여준 말씀입니다.

이날까지 계시록은 증거 할 시기가 아니므로 그 비밀을 알 자가 없었으나 성령과 신부가 말하게 될 때는 계시록에 기록된 말씀을 증거 하되 모든 사람이 듣고 지킬 수 있도록 증거 하는 것입니다.

사도 요한은 밧모 섬에서 보고 기록했지만 재림의 주를 맞이할 때의 신부자격을 가진 자로서 계시록의 말씀을 듣고 지키므로 재앙의 날에 영, 육이 아울러 구원받도록 하는 것입니다.

 

1. The testified word(Rev.22:17).

1. 증거 하는 말(22:17).

 

The word that the listening person comes

듣는 자도 오라 하는 말

 

The word that the thirsty person comes

목마른 자도 오라 하는 말

 

The word which the desired person does in it is priceless, getting

the life-giving water

원하는 자는 값없이 생명수를 받으라 하는 말

 

In the age of grace, witnesses bear witness to the work of calling sinners, but if anyone believes in Jesus, they will be forgiven and testify that your soul will be saved.

But the words of the testimony at the time of the Lord's return are that the spiritual ears are opened and come to those who are enlightened, and those who are thirsty and hungry, and whoever wants is to receive the water of life.

This is a testimony to those who will not taste death but will meet the Lord of the Second Coming.

Anyone who lives and will meet the Lord must listen to the words of prophecy and observe it, and receive the same grace as the water of life, and be made into the body of eternal life.

은혜시대에는 증거 하는 종들이 죄인을 부르는 역사를 증거 하되 누구든지 예수를 믿으면 죄 사함을 받고 네 영혼이 구원을 받으리라고 증거 했습니다.

그러나 주 재림시에 증거 하는 말은 신령한 귀가 열리어 깨달아 듣는 자를 오라 하는 것이요, 목이 말라서 갈급한 자를 오라 하는 것이요, 누구든지 원하는 자는 다 생명수를 받으라 하는 것입니다.

이것은 죽음을 맛보지 않고 재림의 주를 맞이할 자에게 증거 하는 말씀입니다.

누구든지 살아서 주님을 맞이할 자는 예언의 말씀을 듣고 지켜야 하며 생명수와 같은 은혜를 받아서 영생의 몸을 이루어야 하는 것입니다.

 

The servant who witnesses the words of the prophecy of the end but who has the qualification for bride, but he will testify, not to speak for himself, but to speak with the Holy Spirit.

Until this day, all who spoke so utterly confused the end of Christianity was not spoken by the Holy Spirit, but because of man's thought, the interpretation of the book of Revelation became a complex place.

But as the lips of a servant who has the qualification for bride are used, the words that come out of his lips are the last word of warning to mankind's end.

Therefore, when anyone hears and keeps these words, he becomes a remnant to not hit against the disaster and got to be enjoys the glory of the new age.

 

종말의 예언의 말씀을 증거 하는 종은 신부 자격을 가진 자라야 증거 하되 스스로 말하는 것이 아니고 성령으로 말하게 되므로 예언의 말씀을 분명히 깨닫도록 변론적인 말을 하게 되는 것입니다.

이날까지는 기독교의 종말관을 너무나 혼선되게 말한 자는 다 성령으로 말한 것이 아니고 사람의 생각으로 말했기 때문에 계시록에 대한 해석도 복잡한 자리에 있게 되었습니다.

그러나 신부자격을 가진 종의 입술을 쓰게 되므로 그 입술에서 나오게 되는 말은 인류종말에 마지막 경고의 말이 됩니다.

그러므로 누구든지 이 말씀을 듣고 지킬 때에 재앙을 받지 않고 남은 자가 되어 새 시대의 영광을 누리게 되는 것입니다.

 

2. The careful work of person listening to the word (Rev.22:18~19).

2. 말씀을 듣는 자의 주의 할 일(22:18~19).

 

Everyone is not talking with the Holy Spirit as one, but when a typical person comes up and speaks with the Holy Spirit, God will judge by this the Word.

In the past, after the prophets preached the warning, the disaster came to the kingdom of Israel.

Thus, a servant who has the qualification for bride who prophesies again in the last days, when he hears the trump of the last warning, and hears it, add and subtract and the disaster is that the calamity comes according to the words written in the book of Revelation.

To this day, the interpretation of the book of Revelation in this way is not the fault of their faith, nor is it the mission to deliver the book of Revelation, so that God did not work to witness the mystery, although no matter what, the word was added or subtracted, there was no any relationship in this. There was no. Because it was not a disaster period.

누구든지 다 하나같이 성령으로 말하는 것이 아니요, 대표적인 사람이 나타나서 성령으로 말할 때에 그 말씀에 의하여 하나님은 재앙 심판을 내리는 것입니다.

과거에 선지들이 한번 경고의 말씀을 전한 다음에 그 말씀에 의하여 이스라엘 나라에 재앙이 온 것입니다.

이와 같이 말세에 다시 예언하는 신부자격을 가진 종이 마지막 경고의 나팔을 불 때에 그 말씀을 듣고 감해도 가해도 재앙이라는 것은 계시록에 기록된 말씀대로 재앙이 온다는 것입니다.

이날까지에 계시록을 사람이 이렇게 저렇게 해석해 보았다는 것은 그 사람들의 신앙이 잘못된 것이 아니고, 계시록을 전할 사명이 아니므로 하나님께서 그 비밀을 증거 하도록 역사 하지 않았기 때문에 아무리 말씀이 가감되었다 하더라도 여기에는 아무런 관계가 없었던 것입니다. 왜냐하면 재앙기가 아니었기 때문입니다.

 

The word of the book of Revelation refers to those who receive the earthly kingdom of the new age as a remnant without being disastrous on the day of the disaster, so it is said that the Holy Spirit and the bride say that they will go to the day of disaster and testify to a representative servant.

The bride taught the servant to receive the sovereign power.

The word that the servant tells is the exact truth of the plummet without any cross talk, so once the testimony and the judgment of the calamity come down, anyone who adds or subtracts will be receives disastrous.

계시록의 말씀은 재앙의 날에 재앙을 받지 않고 남은 자가 되어 새 시대의 지상왕국을 축복으로 받는 사람들에게 해당되는 말이므로 재앙의 날에 가서 대표적인 종이 증거 할 것을 가르쳐서 성령과 신부가 말한다고 한 것입니다.

신부는 왕권을 받을 종을 가르쳤습니다. 그 종이 전하는 말은 조금도 혼선이 없는 정확한 다림줄의 진리이므로 한번 증거하고 재앙의 심판이 내리므로 누구든지 가감하는 자는 재앙을 받게 된다는 것입니다.

 

Our soul is saved through the servant who witnesses the resurrection of the cross.

Because the spirit and the flesh are saved in the day of disaster, the Spirit and the bride speak prophecy are received through the Word, so that the servant who witnesses at the time of the Lord's Second Coming becomes a prophecy of the last warning .

Anyone who hears and keeps the prophecies will receive the blessings of the earthly kingdom without any disaster. The most urgent time is when the Holy Spirit and the bride speak.

This is the time of the last calamity, so there is a work that the Holy Spirit speaks directly. Therefore, according to the evidence, the work of the Christian end will be completely ended and the calamity will be judged according to this evidence.

우리 영혼이 구원받는 것은 십자가 부활을 증거 하는 종을 통하여 받은 것입니다.

재앙의 날에 영, 육이 구원받는 것은 성령과 신부가 말하는 예언을 말씀을 통하여 받는 것이므로 주 재림시에 증거 하는 종은 완전한 신부의 자격을 가진 종으로서 증거 하게 되므로 마지막 경고의 예언이 되는 것입니다.

누구든지 듣고 그 예언대로 지키는 자는 재앙을 받지 않고 지상왕국의 축복을 받게 됩니다. 가장 긴급한 때는 성령과 신부가 말하게 되는 때입니다.

이때는 마지막 재앙이 올 때이므로 성령님이 직접으로 말하게 되는 역사가 있으므로 그 증거에 따라서 기독교 종말의 역사는 완전히 끝을 맺고 재앙의 심판을 내리게 되는 것입니다.

 

* Rev.22:20~21. Although within He which testified these things said, Surely I come quickly. Amen. Even so, come, Lord Jesus.

The grace of our Lord Jesus Christ be with you all. Amen.

* 22:20~21. 이것들을 증거하신 이가 가라사대 내가 진실로 속히 오리라 하시거늘 아멘 주 예수여 오시옵소서. 주 예수의 은혜가 모든 자들에게 있을찌어다 아멘.

 

* The explanation) Our Lord is the Lord who will come true, as the Word will say. Whosoever will receive Lord will have to read, hear, and keep the words of prophecy. The last gospel that can be heard and kept is that you can not testify unless you are speaking with the Holy Spirit.

When the Holy Spirit and the bride speak, they hear, and when they do, add and subtract they are plagued. The person who speaks here is the representative man, and the listener is the common servants.

The secret to come quickly is a prepared person, and the secret to come as a thief is the people without the preparation.

* 강해) 우리 주님은 말씀대로 진실로 속히 오실 주님이시니 누구든지 주님을 영접할 자는 예언의 말씀을 읽고, 듣고, 지켜야만 할 것입니다. 마지막 듣고 지킬 수 있는 복음은 성령으로 말하는 사람이 아니고는 증거 할 수 없다는 것입니다.

성령과 신부가 말할 때 듣고 가감하면 재앙을 받는 다는 것입니다. 여기에 말하는 사람은 대표이고 듣는 사람은 일반적인 종들입니다. 속히 오는 비밀은 준비 있는 자이고 도둑같이 오는 비밀은 준비 없는 자입니다.

 

* The representative servant mentioned in the book of Revelation is the corrupt Ephesus church which it leaves the love that God has personally admitting as a loving servant(Rev.2:5). It is a angel of a candlestick church which establishes a candlestick church by moving a candlestick.

Rev.2:26~27 It is a servant having the steel rod of the power with the power of ruling over all the nations that those who overcome, and those who keep my work to the end.

It is the angel of the candlestick church that has an open door with the power to keep the Word with little power in Rev.3:7.

It is the first servant of God's sealed for the first time in Rev.7:2, who has received the power of the seal(Hag.2:23).

Rev.8:3~5 It is a servant of prayer who it is reported to a superior with the pray and appeal, and that has received martyrdom answer, with the privilege of prayer and with the sovereignty of the chief priest.(Rev.6:11).

Rev.9:4. It is a servant that does not suffer damage from the locust with the authority of the sealing.

Rev.10:11. As a change saints, it is a servant used as a representative of prophecy after the word armament with the suffered hardship,

Rev.11:1. It is a servant who measures of the truth of the global plummet. (Zech.4:10).

Rev.11:3~4. It is a servant of a candlestick church that has received witness authority. It is a servant to be catch up as the servant to do the power of the freedom which forms the olive tree organization with the reverend of the candlestick church and a servant to exercise the power of liberty to strike the land with disaster.

Rev.12:5. It is a servant to be ruled by all the nations of the world, with the servant gaining the steel rod power for the child holding up the produced steel rod with the trouble of which it cries out the childbirth of the woman wearing the sun.(Is.66:7).

it is the servant defeating the evil spirit false charge by the blood and word evidence(Rev.12:11).

Rev.14:3. It is a representative servant of another angelic group who is recognized as a martyr companion in thought, conscience, and life in and is the first to report a new song, a song of triumph, equipped with the personality of a changeable saints.

And it is the servant representative of the association of the other angel conveying the eternal gospel,(Rev.14:6).

Rev.19:7~8, A servant qualified as a bride and a servant with a white robes (Rev.6:11).

Rev.19:12, it gains recognition for the loyalty and truth, which is written in the name of the one who has received the grace of a person who knows nothing but himself, and is a crown-bearing servant(Rev.3:11).

Rev.19:14 It is a servant who can vomit the sword of the Word as a riding white horse army(Is.11:4).

It is a servant with a plummet(Zech.4:10, Amos.7:7~8) who is qualified as a bride, who receives the seven spirits and holds the plummet It can be the servant which has pleads the word with the holy spirit of prophecy's talk without adjustment.(Is.1:18, Is.3:12, Mic.6:1~2).

In short, it is a servant to be used with God as the agent of the referee Savior Lord(Rev.2:26~28) and the agent of wrath God(Is.59:16).

* 계시록에 언급한 대표적인 종은 하나님께서 인격적으로 인정한 종으로 사랑 떠난 부패된 에베소교회에서(2:5) 촛대를 옮겨 촛대교회를 세운 촛대교회의 사자입니다.

2:26~27에 이기는 자와 끝까지 내 일을 지키는 자에 주는 만국을 다스리는 권세의 철장을 가진 종입니다.

3:7에 적은 능력으로 말씀을 지켜 왕권을 받은 열린 문을 가진 촛대교회의 사자입니다.

7:2에 하나님의 인을 처음으로 맞고 인의 권세를 받은 종입니다.(2:23).

8:3~5에 기도와 호소가 상달되어 기도의 특권과 제사장의 주권을 가지고 순교응답을 받은 종입니다.(6:11).

9:4에 인의 권세로 황충이의 피해를 당치 않는 종입니다. 10:11에 변화성도로서 말씀 무장 후 시련기를 거치 다시 예언의 대표로 쓰이는 종입니다.

11:1에 세계적인 다림줄의 진리의 변론으로 척량을 하는 종입니다.(4:10).

11:3~4에 증인 권세를 받은 촛대교회의 목회자로 감람나무 단체를 이루어 재앙으로 땅을 치는 자유의 권세를 행할 종으로 들림 받을 종입니다.

12:5에 해를 입은 여자의 해산의 부르짖는 수고로 낳은 장차 만국을 다스릴 철장 든 아이로 철장권세를 받은 종으로(66:7), 피와 말씀 증거로 마귀 참소를 이긴 종입니다.(12:11).

14:3에 사상, 양심, 생활에 순교자 동무로 인정받아 가장 먼저 변화성도의 인격을 갖추어 승리의 개가인 새 노래 불러 상달시킨 종이며, 영원한 복음을 전하는 다른 천사의 단체의 대표적인 종입니다.(14:6).

19:7~8에 신부자격을 갖춘 종이며, 흰 두루마기를 받아 왕권 받은 종입니다.(6:11).

19:12에 충성과 진실을 인정받아 이름 쓴 것이 있어 자기 밖에는 아는 자가 없는 은혜를 받은 종이며 면류관을 받은 종입니다.(3:11).

19:14에 백마 탄 군대로 말씀의 검을 토할 수 있는 종입니다.(11:4).

다림줄을 쥔 종으로(4:10, 7:7~8) 신부자격을 가져 일곱 영을 받아 성령의 대언의 영으로 말씀을 가감 없이 변론 할 종이라 볼 수 있습니다.(1:18, 3:12, 6:1~2).한마디로 심판주 주님의 대행자(2:26~28)와 진노의 하나님의 대행자로(59:16) 신과 같이 쓰일 종입니다.

 

@ And he saw that there was no man, and wondered that there was no intercessor: therefore his arm brought salvation unto him; and his righteousness, it sustained him.(Is.59:16).

@ 사람이 없음을 보시며 중재자 없음을 이상히 여기셨으므로 자기 팔로 스스로 구원을 베푸시며 자기의 의를 스스로 의지하사(tk59:16).

@ Pilate therefore said unto him, Are you a king then? Jesus answered, You sayest that I am a king. To this end was I born, and for this cause came I into the world, that I should bear witness unto the truth. Every one that is of the truth heard my voice.(John.18:37).

@ 빌라도가 가로되 그러면 네가 왕이 아니냐. 예수께서 대답하시되 네 말과 같이 내가 왕이니라. 내가 이를 위하여 났으며 이를 위하여 세상에 왔나니 곧 진리에 대하여 증거 하려 함이로라. 무릇 진리에 속한 자는 내 소리를 듣느니라. 하신대(18:37).

 

 

 

 

 

The Revelations body defense

계시록 본문 변론

The first edition 2015.8.15.

초판 2015.8.15.

The second edition 2015.12.16..

재판 2015.12.26.

Again, the prophet (servant of branch). lee sae soon prophet editing

다시 예언자(순의 종). 이 새 순 선지자

The ark of the love and favors and relief

사랑과 은혜와 구원의 방주

Lean on the pure gold and confluent the candlestick central

순금등대 촛대중앙교회

The general meeting of the elders recorded in the sky and church (hi 12: 23)

하늘에 기록된 장자들의 총회와 교회(12:23)

The word (witness) power revival group

말씀(증인)권세 부흥단

The prophet school Boanerges, variability the convent

보아너게 선지학교, 변화성도 수도원

02 2665~1260,010-3298-9916

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