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The Revelations evidence 45. 7 ch(5). The other angel, the relief acquisition, east public work:2~3)
11/01/2018 17:15
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The Revelations defense evidence 45. 7 chapter(5). The other angel, the relief acquisition, east public work (Rev.7:2~3)

계시록 변론 증거 45. 7(5). 구원 획득, 동방 역사(7:2~3)

 

# The other angel, seal of the God, east public work, public work of seal #

# 다른 천사, 하나님의 인, 동방 역사, 인의 역사 #

 

* Rev.7:2~3. And I saw another angel ascending from the east, having the seal of the living God: and he cried with a loud voice to the four angels, to whom it was given to hurt the earth and the sea, Saying, Hurt not the earth, neither the sea, nor the trees, till we have sealed the servants of our God in their foreheads.

* 7:2~3. 또 보매 다른 천사가 살아계신 하나님의 인을 가지고 해 돋는 데로부터 올라와서 땅과 바다를 해롭게 할 권세를 얻은 네 천사를 향하여 큰 소리로 외쳐 가로되 우리가 우리 하나님의 종들의 이마에 인치기까지 땅이나 바다나 나무나 해하지 말라 하더라.

 

# The other angel;

# 다른 천사;

 

When the public work of the end of the humankind was shown if the public work of the end of the humankind was what to show one to Revelations with the other angel, the general angel showed the work to become of the general world and since the public work of the God transcending the human shows, the other angel shows that new age is realized.

인류종말의 역사는 무엇이냐는 것을 계시록에 다른 천사로 나타낸 것은 인류 종말의 역사를 보여 줄 적에 일반적인 천사는 일반적인 세상의 될 일을 보여 주었고 다른 천사는 인간을 초월한 하나님의 역사가 나타나므로 새 시대가 이루어질 것을 보여준 것입니다.

 

The thing taking the seal of the God which is it lives(Rev.7:2)

살아 계신 하나님의 인을 가지고 나오는 일(7:2)

 

It can be said to be the public work the seal on the day of the ire.

The God's seal public work hires the public work of the conclusion where it becomes the people to be the God's seal that holy distinctions the children of the God getting the again birth and there is all no, it does the power of the evil.

The sovereignty that it is the seals is intended, it is in the God's sovereignty to achieve this world the new age completely.

Therefore, the sovereignty forming the new kingdom of the world unification intends being in the east. It is the God of the Shem(Gen.9: 26~27). So, God acknowledges only the sovereignty of the altar of the legal association called we and chief priest. The candlestick church in the olive tree organization gaining the witness power can became work the east public work (Rev.11:4).

진노의 날에 역사를 인이라고 한 것입니다. 하나님의 인이라는 것은 중생 받은 하나님의 자녀들을 성별시켜 남은 자가 되고 악의 세력을 몽땅 없이 하는 종말의 역사를 하나님의 인의 역사라는 것입니다.

인이란 주권을 뜻한 것이니 이 세상을 완전히 새 시대를 이루는 것은 하나님의 주권에 있는 것입니다. 그러므로 세계 통일의 새로운 왕국을 이루는 주권은 동방에 있다는 것을 뜻한 것입니다. 셈의 하나님입니다(9:26~27).

그래서 하나님은 합법적인 우리라는 단체의 제단과 제사장의 주권만을 인정하시는 것입니다. 증인권세를 받는 감람나무 단체의 촛대교회만이 동방 역사를 할 수 있는 것입니다(11:4).

 

The things raising the incense of the pray(Rev.8:3)

기도의 향을 올리는 일(8:3)

 

As to this, Christianity teaches the privilege for pray terminally.

It is the privilege that pray goes, the sovereignty of the chief priest shows the scene in which it intends being in the east and the other angel upgrades the incense of the pray to the day of the ire.

It is the time to test the man trusting the paths of the cross on the day of the ire, it plummet of the referee, for the pray of all saints, the grudge of the martyr is completely accomplished centering around the truth of the plumet. At this time, certainly the new song should be called.

It is the Jehovah's praise and the appeal pray of the praise which gets the martyrdom answer and repays the grudge of the martyr is essential.

Only when the faith, idea, conscience, and life are reasonable, it receives for the religious services to be the triumphal song of the victory and the praise which can be called the servants gaining the royal authority.(Rev.5: 9, Rev.14:3, Ps.40:3, Is.42:10).

이것은 기독교 종말에 기도 특권을 가르친 것입니다. 기도라는 것은 특권이니 진노의 날에 제사장의 주권은 동방에 있다는 것을 뜻해서 다른 천사가 기도의 향을 올리는 광경을 보여준 것입니다.

진노의 날에는 십자가의 도를 믿는 사람을 시험해 볼 때이니 심판의 다림줄의 진리를 중심으로 모든 성도의 기도가 완전히 순교자의 원한이 이루어지는 것입니다.

이 때 반드시 새 노래를 불러야 됩니다. 여호와의 찬송이며 순교응답을 받아 순교자의 원한을 갚는 찬송의 호소기도가 필수적입니다.

승리의 개가이며 왕권 받은 종들만 부를 수 있는 찬송이라는 것은 신앙, 사상, 양심, 생활이 합당해야만 제사로 받으신다는 것입니다.(5:9, 14:3, 40:3, 42:10).

 

The public work of the other angel is not public work of the time handing down the paths of the cross and since there is the special protection, the public work which accomplishes the victory largely and conquers this land is shown to the men trusting the paths of the cross.

Therefore, the grudge of the saint dies and it doesn't come to a settlement with Heaven. It comes to a settlement on the ground rule kingdom.

다른 천사의 역사는 십자가의 도를 전하는 시대의 역사가 아니고 십자가의 도를 믿는 사람들에게 특별 보호가 있으므로 대 승리를 이루고 이 땅을 정복하는 역사를 보여준 것입니다. 그러므로 성도의 원한은 죽어 천당으로 끝을 맺는 것이 아니요, 지상통치왕국으로 끝을 맺는 것입니다.

 

The work which holds up the small book and which as in lion it cries out (Rev.10:1~2)

작은 책을 들고 사자같이 부르짖는 일(10:1~2)

 

The four gospel or the letter each other doesn't come that Christianity gets to see the great victory now, but the great victory is accomplished with the Revelations, that is the small book.

It is the public work of the other angel to show that public work which it holds up Revelations in the future and cries out a lot and as in lion cries out installs and it comes out of the east coming up sun.

While the servants of the Lord fall down due to the young lamb till this day in the cross like dying Jesus to the enemy, forgive the crime of this excessiveness, It died a martyr by done one but is the power public work which hits the powerful enemy and defeats when holding up the small book and as in lion, crying out.

Certainly Revelations has to be eaten like the honey and the mission prophesied again has to be do.

기독교가 이제 대승리를 보게 되는 것은 사복음이나 편지서로 되는 것이 아니고 작은 책인 계시록으로 대승리를 이루는 것입니다.

앞으로 계시록을 들고 크게 부르짖되 사자같이 부르짖는 역사는 해 돋는 동방에서 나온다는 것을 보여준 것이 다른 천사의 역사입니다.

이 날까지는 십자가에서 어린양으로 죽으신 예수님과 같이 주의 종들이 원수에게 쓰러지면서 이 무리의 죄를 용서해 주시옵소서, 하는 것으로 순교를 했지만 작은 책을 들고 사자같이 부르짖을 때는 대적을 쳐 물리치는 권세역사가 됩니다.

반드시 계시록을 꿀같이 먹고 다시 예언하는 사명을 해야 합니다.

 

The work which Babylon gets the extinction(Rev.14:6,8,9,11,15,17,18, 18:1)

바벨론이 멸망 받는 일(14:6,8,9,11,15,17,18, 18:1)

 

Here everyone who this says that judging the eternal gospel time came and Babylon goes broke completely.

Therefore, the thing of this another angel finds one called the east public work when Christianity attacks the barbell clearly terminally and which removes and which accomplishes the new age out clearly.

Therefore, like what the east Cylus attack Babylon in the old promise time since the power public work which comes out from the point arise sun where it does in the spiritual Israel end and it hit raises the barbell, the new age comes become clearly know.

Since it was under the oppression until this day from the power, that is the barbell, and the sacrifice was suffered but the public work of the other angel come out of the east It, as to Christianity becomes the world unification, utterly, the public work of the victory, the new age is accomplished.

Therefore, the public work of the other angel shows the public work of the omega where it forms the Christianity conclusion, utterly, the kingdom of the victory to Revelations. The public work which is strong even though it is the biggest is the public work showing to the other angel and this public work shows the using public work because of holding up the change saint.

It is the worth of the life best to the candlestick church appointed task person be on this time and handle the appointed task of the prophecy again and it is come up, get and enjoy the royal authority which the endless is eternal and the best good luck is enjoyed and it is the limit of the it would like to give love of the Creator Jehovah God.

여기는 영원한 복음을 가지고 심판할 시간이 왔다는 것을 말하는 동시에 바벨론은 완전히 망한 다는 것입니다. 그러므로 이 다른 천사의 일은 분명히 기독교 종말에 바벨을 쳐 없애고 새 시대를 이루는 동방역사라는 것을 분명히 알게 됩니다.

그러므로 구약 때에 동방 고레스가 바벨론을 친 것 같이 영적 이스라엘 종말에 해 돋는데서 나온 권세 역사가 바벨을 치므로 새 시대가 온다는 것입니다.

기독교는 이 날까지는 바벨적인 세력에게 억압을 받고 희생을 당했지만 동방에서 나온 다른 천사의 역사는 세계 통일의 완전 승리의 역사가 되므로 새 시대를 이루는 것입니다. 그러므로 계시록에 다른 천사의 역사는 기독교 종말의 완전 승리의 왕국을 이루는 오메가의 역사를 보여준 것입니다. 가장 크고도 강한 역사는 다른 천사에게 보여준 역사인데 이 역사는 변화성도를 들어 쓸 역사를 보여준 것입니다.

이 시대에 촛대 교회 사명자가 되어 다시 예언의 사명을 감당하다가 들림 받고 세세 영원한 왕권을 누리는 것이 인생 최고의 가치이며 최고의 복을 누리는 것이며 조물주 여호와 하나님의 주고 싶어 하시는 사랑의 한계입니다.

 

& On public work of the other angel (Rev.7:3)

& 다른 천사의 역사에 대해 (7:3)

 

The representative public work coming out with the world power when God shows the apprentice through the angel! (With four angel) It is one that it shows the other angel to be seen to be seen and come out with the sky power at the same time. Next, it is same because there is on the other angel three kinds principles.

하나님은 천사를 통하여 계시를 보여줄 적에 세상 권세를 가지고 나오는 대표적인 역사를! (네 천사로) 보이는 동시에 하늘 권세를 가지고 나온 것을 보인 것이 다른 천사라 하는 것입니다. 다른 천사에 대하여 3대 원리가 있으니 다음과 같습니다.

 

1) The public work of which it moves at the world after it holding the truth of the plumet the referee and makes become the God's servants with one is said. Therefore, the other angel said hold the small book in the chapter 10.

The word of the caution of the referee has been being held up terminally to be this small book.

1) 심판의 다림줄의 진리를 쥐고서 세계를 움직이되 하나님의 종들을 하나 되게 하는 역사를 말한 것입니다. 그러므로 10장에는 다른 천사가 작은 책을 들었다고 한 것입니다. 이 작은 책이라는 것은 종말에 심판의 경고의 말씀을 들고 나온 것입니다.

 

2) It is the public work and taking the power of the sky and land. The God's power is intended to be the God's seal. The seal of the holy spirits is different.

2) 하늘과 땅의 권세를 아울러 가지고 나온 역사입니다. 하나님의 인이라는 것은 하나님의 권세를 뜻한 것이니, 성신의 인과는 다릅니다.

 

It decide to have the belief in the complete mind to be the seal of the holy spirits. The seals of the living God intends the free power. When why not, because the Creator God is the god which is by oneself, there is no ruler to control him at all.

성신의 인이라는 것은 완전한 마음에 확신이 있도록 하는 것이요, 살아계신 하나님의 인은 자유로운 권세를 뜻한 것입니다. 왜냐 할 때에 조물주 하나님은 스스로 계신 신이시기 때문에 그를 지배할 자는 전혀 없는 것입니다.

 

3) People which it is the sealed to teach the public work of the omega completely, it remains becomes.

3) 완전히 오메가의 역사를 가르친 것이 인을 맞음으로만이 남은 자가 된다는 것입니다.

 

The public work due on this day taught that it lived because of being the public work which makes make on the day of the disaster remaining and it conquers the new age with the royal authority. This public work teaches the east which occurs in the tent of the Shem and does and from comes up sun.

All public works are the public work which the work recorded in Bible becomes in the tent of the Shem, the end is bound in the tent of the Shem and is the east which does among the tent of the Shem and comes up sun.

이날까지의 역사는 재앙의 날에 남은 자가 되게 하는 역사니 살아서 새 시대를 왕권으로 정복하는 것을 가르쳤습니다. 이 역사는 셈의 장막에서 일어나되 해 돋는 동방을 가르친 것입니다. 모든 역사는 성서에 기록된 일이 셈의 장막에서 된 것이니 끝도 셈의 장막에서 맺어지는 역사인데 셈의 장막 중에서도 해 돋는 동방이라는 것입니다.

 

# The things of sealed (Rev.7:3)

# 인 친다는데 대해 (7:3)

 

This intends the authority of the power public work.

The exercise of right is intended, when the united power public work gaining the royal authority comes out in a group, if it is the true servant or the someone, it teaches that it works in order to gather one place with the exercise of right of the authority public work and form one organization, God becomes public work one to sealed.

This intended to govern like one through the power public work as possible. For example, when recruiting the army, the public work which God makes the public work of the conclusion due to the authority as the person in charge of the military governs and one place gathers the God's man is intended.

이것은 권세 역사의 강권을 뜻한 것입니다.

인 친다는 것은 권리 행사를 뜻한 것이니 왕권 받은 단결된 권세 역사가 단체로 나올 적에 누구든지 참된 종이라면 강권역사의 권리 행사로 한데 모아 한 단체를 이루도록 끔 하나님이 역사하는 것을 가르친 것입니다. 이것은 권세 역사를 통하여 하나같이 되도록 다스리는 것을 뜻하였습니다.

예를 들면 군대를 모집할 적에 강권으로서 군대의 책임자가 다스리듯이 하나님께서 종말의 역사를 일으키되 하나님의 사람을 한데 모으는 역사를 뜻한 것입니다.

 


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