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The Revelations evidence 70. 11 chapter(6). The thing hitting the land with disaster.(Rev.11:6)(1)
02/12/2018 23:48
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The Revelations defense evidence 70. 11 chapter(6). The thing hitting the land with disaster.(Rev.11:6)(1)

계시록 변론 증거 70. 11(6). 재앙으로 땅을 치는 일(11:6)(1)

 

# The thing hitting the land with disaster #

# 재앙으로 땅을 치는 일 #

 

* Rev.11:6. These have power to shut heaven, that it rain not in the days of their prophecy: and have power over waters to turn them to blood, and to smite the earth with all plagues, as often as they will.

* 11:6. 저희가 권세를 가지고 하늘을 닫아 그 예언을 하는 날 동안 비 오지 못하게 하고 또 권세를 가지고 물을 변하여 피 되게 하고 아무 때든지 원하는 대로 여러 가지 재앙으로 땅을 치리로다.

 

* the explanation) It is to not rain for the day which closes the heaven with power and which it prophesies, God fall only, the favors through the truth of the plummet.

Two olive trees are due to be the ambassador plenipotentiary of the favors. Is.5: It did because I made do the wildness with that on vineyard, maybe that the pruned and digged was unable to be raised and I went again to 6~7, it cut a kick and thorns would appear and I ordered the cloud and the rain could be said not to be fall at this on.

This is the rain of the favors. If it was the servant testifying the cross even if the truth was crossed since it was not time having the prediction of the degenerate age until now, the public work was taken down from the heaven but the time when the time of when it plummet, it has to impart the truth of the line the referee comes and which becomes public work with this power doesn't fall the favors at the heaven anywhere.

Mt.25: The bridegroom was welcomed and the maiden storing the oil away in 8 entered the celebration of marriage.

In this way, it is the period which it dresses up so that the maidens can welcome the bridegroom and the before period that it is in the half and three years is not period which It becomes the bride who receives the favors newly and greets the bridegroom.

* 강해) 권세를 가지고 하늘을 닫아서 예언을 하는 날 동안 비 오지 못하게 한다는 것은 이 다림줄의 진리를 통하여만 하나님은 은혜를 내린다는 것입니다.

두 감람나무는 은혜의 전권대사이기 때문입니다. 5:6~7에 포도원에 대하여 내가 그것으로 황무케 하리니 다시는 가지를 자름이나 북을 돋우지 못하여 질려와 형극이 날 것이며 내가 구름을 명하여 그 위에 비를 내리지 말라 하리라 하였습니다.

이것은 은혜의 비입니다. 이때까지는 말세의 예언을 하는 시기가 아니므로 진리가 혼선돼 있어도 십자가를 증거 하는 종이라면 하늘에서 역사를 내렸지만 심판의 다림줄의 진리를 전해야 할 시기가 와서 그 권세로 역사하는 때는 아무 데나 하늘에서 은혜를 내리지 않는 다는 것입니다.

25:8에 기름을 예비하였던 처녀는 신랑을 영접하여 혼인잔치에 들어갔습니다.

이와 같이 전 삼년 반이라는 기간은 처녀들이 신랑을 영접하려고 단장하는 기간이며 은혜를 새로 받아 가지고 신랑을 맞이할 신부가 되는 기간은 아닙니다.

 

Therefore, it is the time of hardship, at this time, it is the time when the receive the favors people make firmly up itself mind and when go out strongly. It gave by the power hitting the land to be the water changed with the power and makes become the blood. The curse is gotten fall through the choosing servant.

It is the time when it imparts the truth which makes make on the day of the ire judging this land remaining, as in as Moses time, this fall the disaster at this land through this servant.

The free power is entrusted to this servant and it is due to became public work to hit the land with the various disasters as it wants or any time.

The word of the prophecy which this servant says plummets of the referee, It this is due to become the line to and entrust the power of the sky power and land.

In other words, the disaster is due to come as this prediction and the blessing of the new age is due to come.

그러므로 이때는 시련기이니 은혜를 받은 자들이 굳게 결심하고 강하게 나가는 때입니다. 권세를 가지고 물을 변하여 피가 되게 하는 것은 땅을 치는 권세까지 줬다는 것입니다. 택한 종을 통하여 저주를 내리는 것입니다.

이것은 이 땅을 심판하는 진노의 날에 남은 자가 되게 하는 진리를 전하는 때이니 만큼 모세 때와 같이 그 종을 통하여 이 땅에 재앙을 내린다는 것입니다.

아무 때든지 원하는 대로 여러 가지 재앙으로 땅을 친다는 것은 그 종에게 자유로운 권세를 맡겨 역사하기 때문입니다.

이것은 하늘권세와 땅의 권세를 아울러 맡긴 것은 그 종이 전하는 예언의 말씀이 심판의 다림줄이 되기 때문입니다. 다시 말하면 그 예언대로 재앙이 오고 새 시대의 축복이 오기 때문입니다.

 

# The thing which it doesn't rain from the sky #

# 하늘에서 비가 오지 못하게 하는 일 #

 

This is the public work unifying the Christianity the spiritual world.

The time when and gets the relief body and soul completely comes to the public work of the human conclusion the public work falls like the welcome rain according to the word of the prophecy it is like dew all received the grace of the again birth the denomination was transcended the spiritual world problem was not disordered the spiritual world was swayed by the cross degree the truth of the conclusion said be crossed now(Mic.5:7~9). Therefore, since entrusting power spiritual to the servant entrusting the power, this witness intended the spiritual world to move freely.

Since the witness got power spiritual, this witness is not gone through, the public work doesn't fall.

Because, this public work is not due to be granted to any man and the new public work is due to fall according to the testified prophecy of this witness in order to do the work which entrusts the power to two witnesses and unifies the confused spiritual world of the Christianity conclusion in the sky the witness.

As the public work of the again birth fall through the man testifying the cross in the favors time the new public work gets to fall at the Christianity conclusion by the word of the prophecy inspired to the witness.

이것은 기독교 영계를 통일시키는 역사입니다. 지금은 종말의 진리가 혼선되었다 하여도 십자가 도에 의하여 영계가 좌우되므로 영계문제가 혼란치 않고 교파를 초월하여 모든 영들은 중생의 은총을 받게 되었지만 인간종말의 역사는 예언의 말씀에 따라서 이슬같이 단비같이 역사가 내리므로 영, 육이 아울러 구원을 받는 때가 됩니다(5:7~9).

그러므로 권세를 맡긴 종에게 영권을 맡기므로 그 증인이 영계를 자유롭게 움직이는 것을 뜻했습니다. 증인이 영권을 받았으므로 그 증인을 통하지 않고는 역사가 내리지를 않습니다.

왜냐하면 하늘에서 두 증인에게 권세를 맡겨서 증인으로 말미암아 기독교 종말의 혼란한 영계를 통일시키는 일을 하기 위하여 아무 사람에게나 그 역사를 내리지 않고 그 증인의 증거 하는 예언에 따라서 새로운 역사가 내리기 때문입니다.

은혜시대에 십자가를 증거 하는 사람을 통하여 중생의 역사가 내리듯이 기독교 종말에는 증인에게 준 예언의 말씀에 의하여 새로운 역사가 내리게 됩니다.

 

In other words, there will get to be the public work in which the new public work falls to the public work of the witness power in which the public work of the again birth gets to fall through the cross accomplished according to the prediction and which is accomplished according to the prediction and which unifies the world into the spiritual.

Is.4: The second coming faith preparation to gets to be prepared through the public work of the soul of referees and spirit of 4 annihilation. (Joel.2: The spirit pouring to 29 male slaves and female servants).

In this way, it doesn't become the man, the witness is stood in the upper and becoming one is due to be the public work of the world unification. When God becomes public work along the time law always, the servant is hire because of holding. In the commandments era, the full authority got to be entrusted to getting Moses the commandments and the power gets to be entrusted to Apostle who see and testify the cross resurrection to the favors era and gets to entrust the power to the servant getting the word of the prediction in the end of the humankind from God.

다시 말하면 예언대로 이루어진 십자가를 통하여 중생의 역사가 내리게 되고 예언대로 이루어지는 증인권세의 역사로 새로운 역사가 내려 세계를 영적으로 통일시키는 역사가 있게 될 것입니다. 4:4 심판의 영과 소멸의 영의 역사를 통하여 재림신앙 준비를 갖추게 됩니다.(2:29 남종과 여종들에게 부어 주는 영).

이렇게 되는 것은 사람으로 말미암아 되는 것이 아니요 위에서 증인을 세워 세계 통일의 역사를 하기 때문입니다. 하나님께서는 언제나 시대적인 법을 따라 역사할 때에 종을 들어서 쓰십니다. 율법시대에는 율법은 받은 모세에게 전권을 맡겼고 은혜시대에는 십자가 부활을 보고 증거 하는 사도들에게 권세를 맡겼고 인류 종말에는 예언의 말씀을 하나님께 받은 종에게 권세를 맡기게 되는 것입니다.

 

@ Ask you of the LORD rain in the time of the latter rain; so the LORD shall make bright clouds, and give them showers of rain, to every one grass in the field.(Zeck.10:1).

@ 봄비 때에 여호와 곧 번개를 내는 여호와께 비를 구하라 무리에게 소낙비를 내려서 밭의 채소를 각 사람에게 주리라(10:1).

@ And the remnant of Jacob shall be in the midst of many people as a dew from the LORD, as the showers upon the grass, that tarried not for man, nor waited for the sons of men. And the remnant of Jacob shall be among the Gentiles in the midst of many people as a lion among the beasts of the forest, as a young lion among the flocks of sheep: who, if he go through, both trod down, and tore in pieces, and none can deliver.(Mic.5:7~8).

@ 야곱의 남은 자는 많은 백성 중에 있으리니 그들은 여호와에게로서 내리는 이슬 같고 풀 위에 내리는 단비 같아서 사람을 기다리지 아니하며 인생을 기다리지 아니할 것이며 야곱의 남은 자는 열국 중과 여러 백성 중에 있으리니 그들은 수풀의 짐승 중의 사자 같고 양떼 중의 젊은 사자 같아서 만일 지나간즉 밟고 찢으리니 능히 구원할 자가 없을 것이라(5:7~8).

@ And also upon the servants and upon the handmaids in those days will I pour out my spirit. And I will shew wonders in the heavens and in the earth, blood, and fire, and pillars of smoke.(Joel.2:29~30).

@ 그 때에 내가 또 내 신으로 남종과 여종에게 부어 줄 것이며 내가 이적을 하늘과 땅에 베풀리니 곧 피와 불과 연기 기둥이라(2:29~30).

 

# The thing hitting the land with the disaster

# 재앙으로 땅을 치는 일

 

This is not disaster destroying this people in the world and it is the way that it finds the people who chooses because of collapsing the power of the vice and this force being well known before.

It is the way that it finds out the God's people because of Communist Party animal political power, that is the force of the last vice, being well known as it rescues the souls which stand the evil spirit power under as the power of the cross as it finds out because the misgovernment realizes directly the flesh Israel because of lifting Moses. Because of the evil spirit power being well known,

God becomes public work in the commandments time in the favors time in the disaster time always in order to find out your people and as the last wants or any time, the land is hit with the disaster and in order to rescue all choosing people because of the bad politics of the animal being well known it advances on the country of the enemy and especially the last public work makes sunken.

In this way, it is the work which it gets to give of the word of the last warning to the country of the red animal since doing.

이것은 이 세상 사람을 멸망시키는 재앙이 아니고 악의 세력을 굴복시키어 그 세력 아래서 택한 백성을 찾기 위한 방법입니다.

모세를 들어서 육적 이스라엘을 바로의 악정 아래서 찾아내듯이 십자가의 권능으로 마귀권세 아래서 죽은 영들을 구원하듯이 마지막 악의 세력인 공산당 짐승정권 아래서 하나님의 백성을 찾아내기 위한 방법입니다.

언제나 하나님은 마귀권세 아래서 당신의 백성을 찾아내기 위하여 율법시대에도 은혜시대에도 환란시대에도 역사하는데 특히 마지막 역사는 모든 택한 백성을 짐승의 악한 정치 아래서 구원해 내기 위하여 아무 때든지 원하는 대로 재앙으로 땅을 치며 원수의 나라로 진격해 들어가게 하는 것입니다. 이렇게 하므로 마지막 경고의 말씀을 붉은 짐승의 나라에 까지 전하게 되는 일입니다.

 

 

 


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